11/01/2018
Mihai Stratulat

Foarte des ne confruntăm cu prezumția, precum că angina necesită tratament obligatoriu cu antibiotic. Din fericire, nu este chiar așa. Mihai Stratulat vine cu o

28/09/2017
salina

Multi parintii opteaza pentru tratamente naturale atunci cand copii lor au diferite afectiuni care necesita administrarea de antibiotice sau tratamente lungi si

30/06/2017
infecția tractului urinar

Infecția tractului urinar (ITU) reprezintă colonizarea cu germeni microbieni a tractului urinar la orice nivel, de la meatul ureteral până la parenchimul renal,

21/06/2017
diareea

Un scaun putin mai moale nu este un motiv de ingrijorare, dar daca acest lucru se repeta, si la un interval din ce in ce mai scurt, atunci acesta este un semn c

02/05/2017
durrerea de burtică

Deseori, pe grupul Ask a Doctor, mămicile erau îngrijorate de durerea de burtică la cei micuți. Răspunsul era surprinzător adesea, dl doctor Mihai Stratulat pre

19/04/2017
Olița

Trecerea de la scutece la olița nu este întotdeauna uşoară, dar cu o abordare sensibilă, orice părinte o poate transforma într-o experienţă calmă şi relativ ”cu

05/04/2017
infecție bacteriană

Deja am stabilit în articolele precedente că marea majoritate a infecțiilor căilor respiratorii sunt infecții virale, adică cauzate de viruși. Dar, există cazur

28/03/2017
tuse, pneumonie

Dacă ar fi să facem o statistică a postărilor de pe Ask a Doctor, cu siguranță ați observa că prevalează cele în care mamele se îngrijorează de subiecte precum

02/03/2017
Tuse

O temă foarte des discutată pe grupul Ask a Doctor se referea la tuse. Dl doctor Mihai Stratulat și-a expus de multe ori părerea la acest subiect, precum urmeaz

27/02/2017
virozele

Banalele răceli, virozele, constituie motive de îngrijorare pentru părintii mai puțin informați sau (incă) fără experientă. Această frică de viroze este adesea

Load More